Doprava a platba

 

ikona_doprava

 ikona_platba

 ikona_reklamace_3

 ikona_odstoupeni2
Způsoby doručení Možnosti plateb Reklamace Odstoupení od smlouvy
       
Zásilkovna   info@nasbatoh.cz  info@nasbatoh.cz
DPD Platba kartou   Jak reklamovat?  Odstoupení
Česká Pošta   Dobírka    

 

 

ZPŮSOBY DORUČENÍ

(Nad 2 000 Kč včetně DPH ZDARMA)

OSOBNÍ ODBĚRzasilkovna logo

  • Zdarma
  • Vaši objednávku si můžete vyzvednout v našich obchodech
    Prodejna Praha, Korunní 1251/48, Praha 2, 120 00, Otevírací doba: Út, St, Čt, Pá: 11.00 - 17.30
    Vzorkovna Čelákovice,
    Ve Skále 63, Čelákovice, 250 88, Otevírací doba: Po, Út, St, Čt, Pá: 8.00 - 15.00

 

PPL - PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOST

  • 100 Kč s DPH při platbě převodem
  • 140 Kč s DPH při platbě dobírkou
  • Nechte si zásilku doručit až k Vám domů nebo na Vaše pracoviště

 

ČESKÁ POŠTAlogo cp

  • Balík do ruky - 89 Kč včetně DPH
  • Vaše zásilka až k Vašim dveřím

  

MOŽNOSTI PLATEB

PLATBA KARTOU ONLINEgopay_logovisa_logomastercard logo

  • Zdarma, zaplaťte hned a máte to z krku
  • Platební bránou od GoPay, nebo
  • Online bankovním převodem přes rozhraní Vaší banky

DOBÍRKAdobrika

  • zaplaťte až při převzetí
  • DPD - hotovost + karta, ČP - pouze hotovost, Zásilkovna - dle pobočky
  • 39 Kč včetně DPH

 

JAK REKLAMOVAT ZBOŽÍ

Vrácení zboží

I když je procento vrácení zboží mizivé, je dobré vědět, že u nás máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě. Je v našem zájmu vše vyřešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že byste na vyřízení čekali déle než je nutné.

Záruka

Právo z vad(y) zboží můžete uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží stejně jako v kamenném obchodě. Neodpovídáme za opotřebení zboží jeho obvyklým užíváním. U zboží prodaného za nižší cenu neodpovídáme za vady, pro které byla nižší cena sjednána. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí vámi.

Reklamace a její průběh

Reklamaci je možné uplatnit poštou. K tomu, abychom mohli reklamaci vyřídit, musíte předložit doklad prokazující, že jste zboží zakoupili na nasbatoh.cz (číslo objednávky nebo doklad o zaplacení bude stačit).

Při uplatnění reklamace vám bude vždy vystaveno potvrzení o přijetí reklamace.

Zásilku zašlete doporučeně na adresu: Ječná 6, Praha 2.

Více informací, včetně formuláře pro vyplnění naleznete zde.

V případě uznání reklamace, vám budou účelně vynaložené náklady na dopravu spojené s reklamací výrobku vráceny na základě zaslaného potvrzení o podání zásilky / předání dopravci. V žádném případě nezasílejte reklamované zboží na dobírku.

O průběhu celé reklamace budete informováni e-maily, které vás upozorní na to, že vaše reklamace byla námi přijata, že byla vyřízena, příp. zamítnuta nebo že vám byla odeslána. Nevyřízení reklamace v zákonem stanovené 30-ti denní lhůtě znamená, že Náš Batoh porušil podstatným způsobem smlouvu. To Vám dává právo rozhodnout se mezi odstraněním vady dodáním nové věci, odstraněním vady opravou, přiměřenou slevou z ceny nebo odstoupením od smlouvy.

Neuvedete-li nebo odmítnete-li uvést svoje kontaktní údaje (telefonní kontakt nebo e-mail), potom jste srozuměn s tím, že se o vyřízení reklamace v zákonem stanovené lhůtě, budete zajímat sám a pokud tak neučiníte, musíte snášet důsledky, které pro vás z vaší nečinnosti v tomto směru plynou. 

JAK ODSTOUPIT OD SMLOUVY

U nás neriskujete. Zboží můžete vrátit do 30 dní od doručení bez udání důvodu v původním stavu a my Vám obratem vrátíme peníze. Zboží stačí zabalit, přiložit vyplněný formulář, zalepit a zaslat na naši doručovací adresu: Ječná 6, Praha 2.

Více informací, včetně formuláře pro vyplnění naleznete zde.

Další informace naleznete v obchodních podmínkách.

 

CHCETE SE NA NĚCO ZEPTAT?

RÁDI VÁM POMŮŽEME

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole: